angielski

Dear Tomek, Thanks for your reply and we are glad to help you. A. Please kindly note that the shipping method you chose is Standard shipping, if you don't delivery the parcel, the carrier don't offer the service of returning the order back to us due to high returned shipping fee and high tax so that the parcel will be either destroyed or abandoned. We could not also receive the package. Therefore there should be no compensation in such case. If you would like to return it to us, please contact your local post office to delivery it as soon as possible. B. About the parcel (LM375178800CN) We are extremely sorry to inform that the shipping company refused to ship your parcel and send it back to us. Your goods are back in our warehouse. This is a mistake from the shipper which is unfortunately out of control. As a proof of good will, we can offer 2 solutions to resolve the issue: 1) Refund the product cost to your Rosegal Wallet (Store Credit) We can refund the produce value 34.36USD on your wallet and add extra points in your account (e.g. If your refund is $1USD = 5 points ,$3USD =3*5 points => get 15 points etc). You can use this credit for future purchase on our website. 2) Refund to your Payment account We can refund to your original payment account. - For PayPal account refund may take 48 hours to process and appear in your paypal account. If you do not have a Paypal account, please allow up to 7-14 business days. We are looking forward to hearing from you. We hope that you've found the answer useful, you're always welcome to contact us for more information. Best Regards Hedda Rosegal Customer Service http://www.rosegal.com

polski

Drogi Tomku,   Dziękujemy za odpowiedź i cieszymy się, że możemy Ci pomóc. O. Uprzejmie informujemy, że wybrana przez Ciebie metoda wysyłki to Standardowa wysyłka, jeśli nie dostarczasz paczki, przewoźnik nie oferuje usługi zwrotu zamówienia do nas z powodu wysokiej zwracanej opłaty za wysyłkę i wysokiego podatku, tak że paczka zostanie zniszczona lub opuszczona. Nie mogliśmy również otrzymać paczki. Dlatego w takim przypadku nie powinno być żadnej rekompensaty. Jeśli chcesz go zwrócić, skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym, aby jak najszybciej go dostarczyć. B. Informacje o przesyłce (LM375178800CN) Z przykrością informujemy, że firma spedycyjna odmówiła wysyłki paczki i odesłała ją do nas. Twoje towary są z powrotem w naszym magazynie. Jest to błąd spedytora, który niestety jest poza kontrolą. Jako dowód dobrej woli możemy zaoferować 2 rozwiązania w celu rozwiązania problemu: 1) Zwrot kosztów produktu do portfela Rosegal (kredyt w sklepie) Możemy zwrócić wartość portfela w wysokości 34,36 USD na Twój portfel i dodać dodatkowe punkty na koncie (np. Jeśli zwrot wynosi 1 USD = 5 punktów, 3 USD = 3 * 5 punktów => 15 punktów itd.). Możesz użyć tego kredytu do przyszłego zakupu na naszej stronie internetowej. 2) Zwrot na konto płatnicze Możemy zwrócić pieniądze na oryginalne konto płatnicze. - Zwrot konta w systemie PayPal może zająć 48 godzin i pojawić się na koncie PayPal.Jeśli nie masz konta Paypal, odczekaj 7-14 dni roboczych. Czekamy na wiadomość od Ciebie. Mamy nadzieję, że znalazłeś użyteczną odpowiedź, zawsze możesz się z nami skontaktować, aby uzyskać więcej informacji. Z poważaniem Hedda Obsługa klienta Rosegal http://www.rosegal.com

PolskoAngielski.pl | Jak korzystać z tłumaczenia angielski-polski?

Upewnij się czy tłumaczony tekst jest zgodny z zasadami pisowni i gramatyki. Ważną rzeczą jest by użytkownicy systemu słownikowego PolskoAngielski.pl, robiąc tłumaczenie zwracali uwagę na to, że używane przez nich słowa i teksty są zapisywane anonimowo w bazie danych strony internetowej a następnie udostępniane innym użytkownikom strony. Dlatego prosimy by robiąc tłumaczenie zwrócić uwagę na ten punkt. Jeżeli użytkownik nie chce by jego tłumaczenia były udostępniane to prosimy o kontakt w tej sprawie na adres poczty elektronicznej →"Kontakt" Teksty zostaną usunięte w krótkim czasie.


Polityka prywatności

Dostawcy zewnętrzni, w tym Google, używają plików cookie do wyświetlania reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w Twojej witrynie lub w innych witrynach. Pliki cookie do wyświetlania reklam umożliwiają firmie Google i jej partnerom wyświetlanie użytkownikom konkretnych reklam na podstawie ich odwiedzin w Twojej witrynie i/lub innych witrynach internetowych. Użytkownicy mogą zrezygnować ze spersonalizowanych reklam w Ustawieniach reklam. Użytkownicy mogą też zrezygnować z wykorzystywania plików cookie innych firm do wyświetlania spersonalizowanych reklam. Wystarczy wejść na stronę www.aboutads.info.